Måndag, hell yeah!

Oh ja. Det har verkligen märkts att det är måndag idag! Började morgonen med att typ bli utskälld. Hann bara komma innanför dörren... Och tro mig. Denna gången var det INTE befogat för fem öre! Men det lät jag personen få veta också! Blir så jävla irriterad!!! Men men... Morgonen fortsatte i alldeles för snabbt tempo. Hann ingenting, typ men var trots allt på rätt bra humör... O sen kom lunchen och humöret vände totalt. Att en (eller snarare två) personer kan påverka ens humör så... Nästan så det är otäckt. Men när klockan blev halv tre typ så stämplade jag ut och gick hem.

Kom hem och la mig på soffan och skulle kolla på tv... Men somnade och sov en timme... Behövdes nog! :P Trots att jag sov 10 timmar inatt...! Skönt var det iaf! Sen var det bara att dra på sig träningskläderna och pysa ner till Friskis. Var lite småsegt i kroppen idag men det gick ändå rätt bra. Så himla gött o träna redan vid fem för då är klockan inte mer än typ kvart över sex när man är hemma. Då har man ändå kvällen kvar! :)

Imorrn blir det utbildning i Mjölby så blir upphämtad halv åtta. Ingen sovmorgon här inte! Men på onsdag är jag ledig! Göttans! :D

Nu ska jag kolla lite 2½ men! :D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback