Lördag

Var en trevlig kväll igår. Vi åt en variant på tacos och såg på Slumdog Millionare. Kan inte bestämma mig för om jag tyckte filmen var bra eller mest seg... Missade dock lite på slutet... Somnade, of course! Hahaha...

Idag var det till att gå upp tidigt... Jag o Erik hade bokat klipptid halv tio... Efter det gick vi o handlade och gick hem och åt frukost alla tre. Jag, Mollan o Erik då... :P Sen skjutsade jag Robert, Danne o Henke till Dumme Mosse och Linda till pappsen i Västersjön. Därefter var det jobb... Jobbade i tre timmar och sen var det dags o stämpla ut o gå hem. Gött!

Nu har jag skjutsat Mollan o Erik till Huskvarna. Dom skulle på bröllop... Eriks kusin eller hur det nu var...

Ska iväg en sväng till Linda o Robert sen. Robert skulle fixa lite mat och Henke ville spela TP så det lär väl bli något sånt kan jag tänka mig... ;)

Imorrn är jag ledig o det känns gött. Visserligen var jag ledig onsdag och torsdag men då gjorde jag ju saker i ett... Imorrn har jag INGET planerat och det känns rätt gött! :D

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback