Lördag

Igår gick allt i ett så någon uppdatering här hanns inte med! Jobbade iaf fram till tre o sen åkte jag upp till a6 en snabbis. O sen hem. Sova i 20 minuter. Sen åt jag, Mollan o Erik pizza innan det var dags att stressa o göra sig iordning... Straxt innan sju kom Linda o Robert o hämtade oss o så åkte vi till Ella. Trevlig förfest. Blev dock en ganska lugn kväll. Sparade på krutet tills idag... ;)

Var på ICA innan o handlade värsta frukosten som jag fixade till mig, Mollan o Erik. Så nu är jag mätt! Ska ta o bara göra ingenting nu en stund. Sen kommer Linda, Robert, Mollan o Erik hit o ska äta lite o sen ska vi till Lina o Nadi. Utgång, yes please! :D Singstar ikväll månne? ;) Hoppas på det! :D

Men som sagt... Göra ingenting nu en stund. Innebär täcke, soffa och sjunde himlen... Hahaha.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback