I'm back... :D

Jag har känt mig helt lost... Min msn och mitt internet har inte funkat på några dagar...! Hahaha... Vadå att man är beroende!? Nu har jag iaf åtgärdat det. Man är ju rätt grym... ;) Hahaa.

Iaf... Veckan har gått fort... Var ju ledig i onsdags. Jag o Linda var och tränade på lunchpasset på Friskis. Gött. O sen kom min säng vid typ halv två så jag fixade och donade i mitt sovrum resten av dagen och kvällen sen... Blir mycket nöjd, måste jag säga... :) Inte riktigt klart än men det blir nog great! :D

Jobbade i torsdags och sen var jag o Mollan på IKEA och köpte lite småsaker, Atteviks och hämtade min bil o så var vi på Ekohallen. We love Ekohallen! Hahaha! Sen fixade vi tacos och åt uppe hos dom. Alltid lika fint med tacos! :D

Igår jobbade jag 11-20... Var och åt frukost på Johans med Linda o Mollan först. Supermysigt. Det är nåt man borde göra oftare, tycker jag!! :D

O idag är det jobb som gäller. Börjar typ vid 10 tänkte jag. Löning igår vilket innebär mycket o göra o då gäller det att vi är med! :D

Auf wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback