Göööött!

Dagarna rullar på i ett. Igår var det jobb o sen hem direkt, bytte om till träningskläder och åkte till Friskis och körde medeljympa. Oh my. Det var säkert två månader sen jag tränade pass senast. Om två månader ens räcker... Så passet var nytt för mig... Otroligt roligt var det dock!! O jag insåg att jag har saknat jympa-pass!! :D

Skulle tränat idag på morgonen med men när klockan ringde var jag totalt oförmögen att komma upp så jag ställde om klockan... Så det fick bli ett pass nu ikväll istället. Var helt okej men inte alls lika roligt som igår! Imorrn blir det ett medelpass vid 12. Är ju ledig imorrn! Yeeeeay! Hur gött som helst! :D Så det blir lite träning och sen häng med Green. Skulle ju åkt till Mollan i Göteborg men hon har fått halsfluss så det går ju inte!

Hur som helst. Nu är det idol! :D

Byye byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback