Tråkig...

Har väl inte vart allra vassast på att skriva och uppdatera men allt har inte riktigt vart på min sida det senaste... Men jag tror det är på gång att gå åt rätt håll!! :)

Hade en bra förmiddag på jobbet igår. Och även en bra lunch. Men en fruktansvärt jobbig och tuff eftermiddag... Det är nackdelen med att vara i den "position" man är... Ibland tvingas man göra saker som man inte alltid tycker känns så bra... Men det är som det är...

Time to move on...

Var ju på bio igår med hela ligan. The Ugly Truth. Verkligen en sevärd film! Så himla bra!! Skrattade emellanåt så att det nästan gjorde ont i magen... O så himla fin... En riktig kärleksfilm...! :)

Ledig idag och det är fix o don inför kvällen!! :D Mollan ska färga mitt hår med. Det är behövligt...!

Men nu ska jag lägga mig o kolla på tv! :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback