Söndag! :)

Satt kvar framför datorn alldeles för länge igår! Men satt o tjötade med Louise på msn och helt plötsligt var klockan typ tre... Då stängde jag av datorn o så såg jag ett avsnitt av Sjunde himlen... Sen gick jag o la mig! Då var klockan redan efter fyra... O det är ju inte riktigt likt mig o va vaken så sent!! Gött o sova till elva idag, dock!

Nu håller jag på o städar lite. Har städat badrummet och rensat badrumsskåpet och hyllan. Bytt handdukar och matta. Så nu är det svart istället! :) O nu håller jag egentligen på med köket. Var bara tvungen o ta en paus... :P

Ska åka till IKEA o köpa en hylla och till Ekohallen och köpa några korgar med... Men måste sätta lite fart nu då... Vid typ två kommer pappa o ska hjälpa mig o sätta upp några hyllor o sen ska vi ju på kalas hos Rasmus. Så näe. Nu har jag inte tid o sitta här mer! :D

In a good mood idag. Det är fint är det. :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback