My day

Blev en tur till A6 med min kära Lina. Gick o strosade lite. Fick dålig service på Kicks. Fick grymt bra service på McDonald's. (Såklart. Alltid. :P) Köpte mig en chic-lit-bok på nästan 800 sidor. Tur så jag har något att läsa! :P Marian Keys. Det vet man att det alltid funkar, liksom! :D Sa hejdå till Lina och hej till Mollan o så blev det en sväng till IKEA. Efter IKEA hämtade vi upp mamma o så åkte vi och handlade. Lämnade av Mollan så åkte jag o mamma till kyrkogården. Det är helt otroligt vad fint det är där en sån här helg! Helt otroligt.

Nu ska jag slå in pappas fars-dagpresenter. Snus och en tröja. Precis som alla andra år. Hah. Ska hämta upp Mollan om en stund o sen ska vi ju då till Linda o Robert. Trevligt värre.

Kom på mig själv idag med att tänka på hur mycket jag hatar när folk kommer för sent. Det är bland det tråkigaste jag vet att stå o vänta på folk när man har bestämt en tid. O sen funderar jag vidare på det här. Och inser att jag kommer för sent säkert 6 gånger av 10... Respektlöst är vad det är. Skärpning på det, Anna!!

Hoppas ni där ute får en trevlig halloween-kväll!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback