Dags för uppdatering..!

Nu har jag lust att skriva! :P

Veckan har som vart har varit lite småseg... Lite ont i halsen och lite förkyld... I torsdags jobbade jag bara halvdag o sen åkte jag hem och sov... :)

Igår (eller a.. Fredags iaf) så jobbade jag till tre. Dagen gick fort! Åkte hem och fixade mig iordning. Så mötte jag upp Mollan, Green o Källe. Var på After Work på Karlssons. Mycket trevligt! :D

Idag har jag vart ledig! Var en sväng på torget och stan med mamma, pappa o Linda. Införskaffade mig en ny vinterjacka! :D Finfin var den! :D Blev lunch på La Dolce Vita. Har aldrig ätit där innan men det var kanoners! :D

När jag kom hem slängde jag mig i soffan och kollade på en film som jag hade hyrt. Åt lite mat och chillade. Satt och tjötade med lite folk på msn. Sen vid typ halv tio messade Martina o frågade om vi inte skulle ta en fika. Så det gjorde vi. Blev en lätt fika och sen även en sväng till Max... :P Trevligt trevligt! Så nu har jag precis kommit hem och sitter o lyssnar på en massa fina låtar! :D Finns ju ruskigt mycket fin musik! :D

Ledig imorrn med (som jag brukar... :P). Ska på sjuårskalas på eftermiddagen och innan dess får vi se. Skulle behöva städa lite så kanske blir nåt i den stilen... :)

Men nu ska jag fortsätta bläddra o söka bland låtarna på spotify!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback