Bedtime!

Nu har jag sett Greys och även sett klart på The Proposal! Tyckte den var jättebra! :D Absolut en film värd att se!! :)

Och ang kommentaren på förra inlägget...

"säger folk att den är dålig menar du? mycket konstigt folk du umgås med, folk med riktigt dålig smak för den har varit en succé på biograferna världen över och de flesta tycker den är riktigt rolig. nej du tösen min, byt umgänge och kasta i väg de där tråkiga vännerna som inte verkar ha någon smak alls!"

Bara för att folk har olika filmsmak så behöver väl inte det betyda att folk är konstiga??? Och nej, jag tänker verkligen inte byta umgänge och kasta iväg "de där tråkiga vännerna"... Mina vänner är det bästa jag har och dom är verkligen inte tråkiga!!

Haha. Löjlig kommentar, måste jag säga.

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback