091031

Helt sjukt. Det är sista oktober idag. Det var ju nyss sommar??? O nu är det inte långt kvar till jul helt plötsligt??!!? Jag hänger inte med!! Galet.

Hade en riktigt bra dag igår! Dagen på jobbet flöt verkligen på och vi var GRYMMA!!! Slog vårt bilrekord!! Alltså antal bilar som handlade i mcdriven under en timme... 112 bilar på en timme o förra rekordet var 104 bilar. O det rekordet är nästan tre år gammalt! Kändes riktigt gött att få slå det! Alla som jobbade var verkligen grymma!! Kalle satte ett par personer på plats med sin insats i beställningen. Riktigt gött! :D

Sen hem o bära lite. Hjälpte Mollan o Erik o flytta. Dom har fått tag på en jättefin lägenhet! På Liljeholmen. Lite tråkigt att det typ är på andra sidan stan... Man har ju vart så van vid gångavstånd! Men det är ju i Jönköping iaf! ;) Sen blev det tacos och Idol. Somnade rätt tidigt. Trött efter en effektiv dag... ;)

O idag vaknade jag kl 7... Tack för den... Läste ut ännu en bok... Fan nu måste jag köpa en ny för nu har jag inget att läsa... Ska hämta upp Green om en timme. Ska ta en sväng till A6.

Ikväll blir det middag hos Linda o Robert. Dels för att fira fars dag som är nästa vecka? Eller är det imorrn?? Men också för att fira deras förlovning! :D Yeeeah!

O imorrn då är det ju jobb... 06,00... HEAVY suck. Visst jag får gå hem när jag är klar men surt när den 1:a är en söndag då man vanligtvis är ledig... :P

Men nu måste jag skynda mig lite. 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback