091029

Låg och läste lite igår innan jag skulle sova. Bara att jag kunde inte lägga ifrån mig boken så låg o läste i två timmar! Sen var boken slut! Damn! Det är en hat-kärlek till det där med bra böcker. Man vill att dom ska ta slut för man vill veta slutet. Men man vill samtidigt inte att den ska ta slut för man vill ju fortsätta och fortsätta och fortsätta att läsa... Fast iofs... Nu är det bara att ge sig på nästa... :) För er som gillar chic-litt kan jag alltså rekommendera 39-årskrisen av Jane Green. MUCHO bra.

Jobbat idag då med. Mellan tio och typ halv åtta. Nu har jag lite ont i benen! Sprungit runt hela dagen typ... Men imorrn är det fredag!! MEEEE LOOOOOVE!!! Fan va jag älskar fredagar!!

O jag gjorde mig ledig på lördag också... Skit samma om det är dubbelt betalt... Ska bli riktigt gött o va ledig! Jobbar ju kl sex sen på söndag så...

Imorrn efter jobbet är det flytt som gäller... Mollan o Erik ska ju flytta till Liljeholmen så det är bara att ta en kartong o hjälpa till! :)

Nu ska jag ta en dusch och sen sooova! Efter fredagar så älskar jag nog mest att sova! Hahha!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback