091028

Lyckades hålla mig vaken och se Desperate igår! Yeeeay! Haha. Men jag somnade nog så fort programmet slutade... :P

O idag sov jag ända till tio! Vaknade ett par gånger under morgonen men somnade igen! Låg kvar i sängen en stund och kollade på nån såndär jävla ordgrej som man ska ringa in på. Jag fattar inte. Man hatar programmen men ändå så kollar man på dom!! Lustigt det där. Gick upp och drog på mig lite kläder och åkte ner till Hemmakväll och hyrde tre filmer. Har inte direkt känt mig helt hundra idag heller så har legat i soffan hela dagen, verkligen... Sovit lite emellanåt... :) Nu är jag inne på film nummer tre och sen är det Greys!!! :D

Imorrn är det jobb igen... 10-19... Går väl att diskutera hur roligt det känns men det är som det är när folk är sjuka..! Glad att det löste sig så pass som det gjorde ändå... :)

Förhoppningsvis är halsen bra tills imorrn med! Jag tänker att min dag i soffan borde ju gjort nåt gott? ;)

Men nehe, nu ska jag se på filmen. The Proposal. Se om den är så dålig som folk säger... :P

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

säger folk att den är dålig menar du? mycket konstigt folk du umgås med, folk med riktigt dålig smak för den har varit en succé på biograferna världen över och de flesta tycker den är riktigt rolig. nej du tösen min, byt umgänge och kasta i väg de där tråkiga vännerna som inte verkar ha någon smak alls!

2009-10-28 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback