091027

Igår efter träningen kände jag lite lätt svidande i halsen. Tänkte att om jag ignorerade det så skulle det nog inte bli nåt av det! Hoppas kunde man ju... Vaknat flera gånger i natt o haft äckligt ont i halsen. Och inte var det borta i morse heller. Är så sjukt less på att ha ont i halsen... Har ju fan det en gång i månaden!! Eller kanske inte riktigt men nästan! Inte känt mig helt hundra idag iaf och en ledig dag imorrn känns bra! Ska bara ligga i soffan hela dagen, tror jag! :)

Annars har dagen gått rätt smidigt. Var mycket o göra så slutade lite senare än planerat... Men så är det ibland! :)

Nu ska jag nog ta ett varmt bad och sen sova... Desperate Housewives kan jag nog glömma ikväll! :P

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback