091026

Lördagen blev hur lyckad som helst!! :D Förfest hemma hos mig med Lina, Linda, Mollan, Tesa, Källe, Martina, Emma, Malin, Erik, Robert, Henke o Danne! Det blev lite singstar och en heeel del cider... :P En nice förfest iaf! Sen blev det taxi in till Harrys. Rätt mycket folk ute..! Smockat på ena dansgolvet. Kvällen till ära var vi också en sväng på det dansgolvet där nere. Himla bra musik var det! Iofs slår det ju inte dansgolvet där uppe men det var bra ändå! :P Kvällen slutade med kebabtallrik från Evergreen. Sjukt fint!

Mådde himla bra igår! Vaknade efter inte ens fyra timmars sömn... Började städa och plocka iordning... Helvete vad flaskor o burkar det var..! Men skönt att få ordning på det. Sen var jag nere o handlade och gjorde värsta frukosten till mig, Mollan o Erik. Sen när Mollan och Erik gick upp till sig så intog jag soffan. Sov lite, kollade lite på tv och sov lite till. I LOOOOVE! Sen vid fem pallrade vi oss bort till Linda och Robert för att äta lite mat. Köttfärssås, spaghetti, sallad och vitlöksbröd. Hur gött som helst!

Sen var det bara till att kolla lite på tv och sen sova när man kom hem!

Har haft en helt okej måndag idag. Den har gått rätt fort! Och smidigt! Fick in lite rengöringsmedel i ögat som gjortde ruskigt ont men som är bättre nu! :P Det var väl det värsta som hände så jag är nöjd! :D

Var o tränade kl fem. Gick rätt bra det med. Lite halvjobbigt men det är väl det som är meningen, kanske..! :P

Nu ska jag kolla på One Tree Hill och Gossip Girl som jag spelade in igår! Myyyys!

Byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback