091023

Freeeeedag!!! :D I love Fridays!!! :D Jobbade mellan åtta och halv sex idag... Sen helt plötsligt hade jag sagt ja till att vara hundvakt åt Texas. Men han är ju så söt... :P Vi är liksom polare nu. Känns bra. Han ligger i soffan brevid mig o sover nu! :) Skjutsade Linda o Robert till stan. Dom skulle ut o äta. O sen åkte jag hem o lite senare så skjutsade jag ner Mollan o Erik för som skulle också ut o äta. O här sitter jag och Texas. Ne, men jag är inte bitter... Haha. Nä, det är jag faktiskt inte. Tycker det är rätt gött. Sitter här med mjukisbyxor o luvtröja. Myyys. Det är IDOL och choklad som gäller!

Imorrn är det jobb o sen paaarty!!! Mollan o Erik skulle inte vart med för dom skulle egentligen till Emmaboda men Mollan ändrade på planerna... GÖÖÖTT!! :D Nu är typ hela gänget samlat! Linda, Mollan, Lina, Tesa, Källe, Erik, Robert, Henke o Danne! Ska bli riktigt kul!! Var längesen det var allihopa!

Men nu ska jag kolla lite på IDOL igen. :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback