091022

Trött. Nej, trött är nog inte rätt ord. Helt slut är ett bättre ord. Har sovit så jäkla oroligt två nätter i rad nu... Jag som i princip ALDRIG sover dåligt... Vaknar hur många gånger som helst... Aja, blir säkert bättre i natt!

Jobbade och stimmade lite på förmiddagen. Sen var det lunch. O helt plötsligt pajar läsken igen... Aaah... Mitt i lunchen... Tio över tolv..! Det funkar liksom inte!!! Strul, strul, strul! Funkade igen typ en timme senare... Men det var en rörig timme, det kan jag lova... Sen var det fix o don på eftermiddagen. Vid halv fyra påbörjade jag en sk special på en brödrost. Helt plötsligt var det massa o göra så det var bara att hoppa in och hjälpa till. Sen fortsatte jag lite med rosten. Sen var jag tvungen att hoppa in och hjälpa till igen... O så höll det på... Klockan åtta kom jag därifrån iaf... Trött som en gnu!

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag sova!! Fan, jag som skulle städat o tvättat idag... :S Får la göra det nån annan dag...

Fredag imorrn! I LOVE!!! O sen är det lördag o då är det full tagg för party som gäller!! :D

Men som sagt... Dusch och sen sova är det som gäller nu! :D

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback