091020

Bakning blev det för fulla muggar i söndags. Gjorde nio pajer, femton pizzabullar och fixade tre matlådor... :) Så nu har jag lite mat i frysen! :D

Igår jobbade jag som vanligt på måndagar... En måndag som gick rätt bra. Var dock ruskigt trött när jag väl slutade... Åkte hem och bytte om till träningskläder och sen drog jag till Friskis. Träningen var så fruktansvärt jobbig... Jag ville gå ut efter tio minuter... Men det var ju ingen idé. Bara att köra på. Helt slut sen. Kom hem och hade sån sjuk huvudvärk så det var inte mycket annat än att gå o lägga sig. Somnade redan kl åtta... Det är hemskt när man får sån huvudvärk... Men idag är den nästan borta! Skönt det!

Vart ledig idag. Jag o L. Green gjorde en liten roadtrip. Nice nice. Kom hem och sov mellan tre och halv sex... O nu är jag trött igen. Skumt det där med hur mycket man kan sova egentligen...

Nu är det Desperate Housewives som gäller. Försöker hålla mig vaken... Tur att det snart är slut... :P

Imorrn skulle jag egentligen vart ledig men ska jobba en sväng ändå. Men rätt skönt ändå att kunna börja lite när man vill och sluta lite när man vill... :)

Men nu ska jag se det sista o sen sova.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback