091017

Saturday it is! Men har ju inte uppdaterat på ett par dagar. Är ju så jäkla upptagen... :P Yeah, yeah.

I torsdags var jag iaf nyttig och simmade en timme innan jobbet. Jobbade sen lite längre än vad som var tänkt. Skulle sluta fyra men var hemma närmre sex... Sen var jag o Tesa o fikade. Mycket trevligt! :)

Igår jobbade jag till tre. Sen gick jag hem. Sen var jag på bio. Bröllopsfotografen. Haha. Lite speciell film men ändå rolig! Skumt att se en film där det är typ samma skådespelare som det är i Smala Susie men nu så är det helt andra förhållanden... Eller så..! Blev lite mat på Jensens och sen hem. En väldigt trevlig kväll... ;)

Idag är det work som gäller! Börjar tolv men är så himla rastlös nu så åker la ner om en stund... :D

O imorrn är det söndag igen! Yeeeay! Träning vid fyra, One Tree Hill vid sex, Top Model OCH Gossip Girl vid sju och Ensam mamma söker vid åtta...! Vilken dag! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Hej hej..

Kommentarer
Postat av: S A R A

Väldigt fin blogg! Vi kanske kan lägga till varandra på bloglovin ? ;D

Postat av: Anonym

fin blogg, kommentera min om du har tid :D

2009-10-17 @ 10:41:39
URL: http://ppffkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback