091014

God kväll, god kväll. :P

Dagen idag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Skulle jobba 8-11. Kom väl därifrån vid halv tolv iaf... Inte så illa... ;) Åkte till Friskis och tränade. Medelpass. Lite halvjobbigt idag måste jag säga. Men man kan ju inte alltid vara på topp... ;) Hahaha. Åkte hem och duschade och träffade mamma så skulle vi åka till SOYA o äta lunch. Då ringer Kalle från jobbet... Besök från Miljö & Hälsa och bara att åka ner... Besöket gick bättre än väntat och tog också längre tid än väntat... Lunchen uteblev med andra ord... Så jag åkte upp till SOYA och köpte mat och åkte upp till mamma o pappa i Västersjön så åt vi där. Men då var klockan redan fem... Hungrig som en gnu!

O nu har jag tagit mig en promenad. Dock bara 45 minuter men skönt var det! Kallt och friskt! Jag gillar det! :)

Nu ska jag ta o diska upp lite och sen dammsuga av en snabbis. Ikväll är det Greys!!! Mmm... I looove! Har hyrt den senaste Johan Falk-filmen också. Så tänkte hinna med den innan Greys...! Med andra ord har jag inte tid att sitta här... Mohaha.

Så himla gött. Jag känner mig fortfarande på banan. Känns rätt gött faktiskt!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback