091013

Var uppe tidigt idag och simmade innan jobbet. Snön yr ner när jag kör ut från garaget straxt efter sex... Eeeh... Snö 13:e oktober??? Kallt som satan med. Men att det är kallt gör mig inte så mycket. Bara att pälsa på sig! O det är ju alltid gött! Varma tröjor och gosiga koftor!!

Simmade en timme och jobbade sen i åtta timmar... Dagen gick smidigt och lätt. Slutade vid fyra. Mötte upp Green på Rosenlundsbadet kl fem. Vi behövde relaxa! :P Träffade Tesa en snabbis o tjötade lite med henne med. Relaxen var gött! Bara vara!

Har kollat på tv nu sen jag kom hem och nu ska jag sova tror jag. Imorrn blir det jobb 8-11 och sen träning kl 12 och sen ledig. Göttit! :D

Men nu är jag trött!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback