091012

Kallt...! Det är så kallt...! Jag har inget emot kyla. Jag är i princip alltid varm. Men idag har jag frusit som en hund precis hela dagen... Jag får väl helt enkelt ta på mig lite mer kläder...!

Det tog sin lilla tid men idag känner jag mig som en människa igen... Riktigt tungt igår... :P Upp kvart över fem... Börja jobba kl sex... Helt plötsligt var klockan tolv... Vad hände där?? O en stund senare var klockan tre...! Och kl tre en måndag innebär hemgång! :D ME LIKE!

Har fixat lite mat nu. Som jag ska äta imorrn och när jag kommer hem sen. Ska iväg o träna om en kvart typ. Gött kött. Hade helst av allt lagt mig i ett varmt bad och tinat upp men får väl göra det när jag kommer hem! :) För nu hinner jag inte! Medelpass kl fem is waiting!

Auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback