091011

Så var det söndag återigen! Hade en mycket trevlig kväll igår! Jag hade ju tänkt att jag skulle hinna två miljarder saker på dagen i och med att jag var ledig... Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Blir ju sällan det... :P Men som tur var hade jag Mollan o Erik till hjälp med maten så jag hann klart i tid ändå! :) Blev jag, Kalle, Louice, Ms och Jenny. Mucho nice. Var på Sliver sen och Sliver är verkligen inte min grej... Ännu en kväll som bevisade att förfesterna alltid är roligast!

Idag har det vart fruktansvärt segt kan jag säga... Skulle nog inte säga att jag är människa än... Fy fan...

Nu ska jag kolla på Top Model och sen Ensam mamma söker...

Sen blir det sängen!! :D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback