091005

Måndagen har flutit på utan några större problem... Jag funderar på om jag kanske inte hatar måndagar riktigt lika mycket längre..? Kan det vara så? Haha... Det har gått fort idag iaf! Slutade kl tre och då följde jag med mamma och lämnade deras bil som var nåt fel på o sen skjutsade jag hem henne o så åkte jag hem!

Stekte oxpyttipanna o stimmade runt och gjorde mig iordning för träningen... Kl fem började passet och det är verkligen roligt!! :D

Så nu har jag duschat och ätit och ska kolla på mitt inspelade avsnitt av One Tree Hill som jag missade igår!

Imorrn blir det simning innan jobbet! Så det blir till att gå upp tidigt imorrn med... Men till helgen är jag ledig igen! :D O då kan jag sova läääänge! :D (sen att jag sällan gör det, det är ju en annan sak... :P)

Men nu väntar One Tree Hill!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback