Uppdatering...

Hmm... Anna o Lina. Här kommer ett inlägg bara för er! ;)

Jag har nog återfått min lust till att blogga... :P Orka lägga ner tid och energi på negativa saker och pessimistiska människor?? Nej, jag bryr mig inte! :D

Jag trivs verkligen med mitt liv nu. Jag är gladare än på länge och om jag bara kunde komma igång med träningen så skulle det vara top notch. ;) Hahaha... Jag tänker inte låta nån förstöra mitt humör! :P

Har jobbat idag. Krattat löv. Så himla tråkigt men vad gjorde väl det? Jag tog mig en svängom med krattan så var det genast mycket roligare. Skjutsade hem Louice. Vi sjöng O Helga Natt ihop med Sanna Nielsen så det skrålade i bilen. Snart är det jul! :P

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag träffa Sofia för en fika. En perfekt fika. :P Ska bli kul o träffa henne! Var ju ett tag sen nu! Men nu har jag inte tid med det här tjitt-tjattet mer.

Såå, Anna och Ms (och ni andra som bryr er... :P). Håll till godo. I'm back. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: ms

You're back and I like it ;D

2009-11-12 @ 22:32:21
Postat av: Anna L

Så ska det låta!!!!! Livet är en dans på rosor, inte sant ;)

Puss på dej!

2009-11-16 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback