091124

Puh. Ännu en lång dag... Började kl sju och slutade kvart över tio... My god. Vi blev helt överkörda. Totally!!! Jag hade ett par grejer jag skulle fixa med hade jag tänkt men det kunde jag ju slå ur hågen för det var så jäkla mycket att göra!!

O nu är jag hur trött som helst och ska ta en dusch och sen sova. Börjar nog inte förrän åtta imorrn, tänkte jag... :)

O imorrn är det löööön!! :D Fy faaan va gött! Dock har jag ju satt köpförbud på mig själv. Asså inte när det gäller julklappar o sånt men jag får inte köpa skivor, böcker, kläder, skor o sånt... :P Inte förrän i mars. Ska se hur mycket jag kan spara. (Hahha... Hur länge kommer det hålla, tro??? :P) Men lön är fan så jävla gött! :D

Men som sagt. Dusch och sen sova!

Förresten... Vet ni vad det värsta är!???! JAG MISSADE DESPERATE!!! Nu måste jag vänta ända till reprisen sänd på söndag... Hahaha... Yeah! :P

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback