091123

Det blev aldrig soffan och en film igår... Pappa ringde så tog vi en promenix runt Munksjön istället. I pissregn... Men men... Skönt att komma ut lite iaf! :D

Sen åkte vi till farmor och hälsade på en sväng. Så otroligt virrig... Hon hade inte en aning om varken vem jag eller Linda var...

Kalas hos Mollan sen iaf. Mucho trevligt. O sen hem till Gossip Girl. Somnade nog vid halv nio eller nåt sen... Hmm... Hahaha...

O idag har jag spenderat 14 timmar på mitt kära jobb... Roligare saker kan man ju göra men det är mycket nu... Aaaaa looooot. Mycket som ska hinnas med på ett par veckor. Sen blir det någon vecka som är lugn sen är det jullov och julruscher och då är det fullt ös igen... Aja, skönt när tiden går fort, kanske...

Imorrn är det jobb kl sex igen... Kanske kl sju... Den som lever får se... :P

Nu ska jag iaf göra mig redo för bädden! Trööött! Ovanligt? Hahaa... Noooot.

God natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback