091121

Har visst inte skrivit på ett par dagar... Har haft fullt upp hela veckan... Vart långa dagar på jobbet, vaccinering mot svinis och lite stuff.

I onsdags var jag o Lina o hälsade på Mollan i Göteborg. Mycket trevligt. Tog en sväng på stan. Shoppade massor... :P Bla annat en nyårsklänning!! Yeeeeay!! Hade kunnat köpa två miljoner klädesplagg men måste ju hålla lite i pengarna nu inför jul... ;)

I torsdags vaccinerade jag mig iaf och har knappt ens ont i armen... Så jäkla gött. Har hört hur många som helst som har jätteont i armen i flera dagar, folk som spyr, har hög feber och jag vet inte allt... Men jag känner knappt nåt! I like!

Igår var det ju fredag. Jobb o sen kollade jag, Lina o Linda på IDOL och åt hemmagjord pizza. Gött var det! :D

Nu har jag precis kommit hem från en promenix runt Munkan. Så ka hoppa in i duschen nu för sen väntar worki. Har inte jobbat på tre lördagar nu och nu känns det nästan tungt o gå o jobba... Hahaha... Är ju van vid att jobba rätt många lördagar men nu det senaste när jag inte gjort det så har jag insett hur gött det är att vara ledig på lördagar... Hahah... Men men. Nu har jag det jobbet jag har och det lär ju fortsätta med att jobba lördagar... :P

Ikväll det det partaj om gäller! Och dagen till ära har jag en helt ny partyoutfit! Inköpt i Göteborg.. ;) Så kvällen ser jag fram emot! :D Vi börjar hos Lina o Nadi och sen får vi la se vart vi hamnar... Harrys? Haha. Rätt troligt eftersom vi vart där det senaste halvåret nu.. Haha!

Men nu måste jag skynda mig lite!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback