091115

Söndag och hela helgen är snart slut! Igen!

Igår var jag ledig. Hängde med Green på kvällen. Åt tacos o kollade Körslaget. Sen var "Day after tomorrow" på trean så då kollade vi på den! En lugn och trevlig kväll. :D

Idag sov jag ända till tolv... TOLV!!! JAG!?!??! Det händer ju inte! Gick o la mig typ halv ett igår så det var ju inte det att det var överdrivet sent heller... Vaknade till två gånger och satte på tvn på morgonen för jag tänkte att jag inte kunde somna om... Men det gjorde jag och vaknade vid tolv när telefonen ringde... Måste vart supertrött för så länge sover jag typ aaaldrig! Men rätt skönt o göra det nån gång!

Kollade IDOL-reprisen o sen följde jag med mamma till Ekohallen och nu har jag vart ute o gått runt Munksjön. Så nu blir det soffan och One Tree Hill och Gossip Girl!!! Yeeah! Hmm... Undrar dock vad jag ska se på nu när Ensam mamma söker är slut!! :P Det som var mitt favoritprogram!! Haha!

Måndag imorrn och en ny vecka väntar... Två miljoner saker o göra så det är la lika bra o köra på...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback