What a night! :D

Kvällen igår kunde knappt blivit mer lyckad!! Runt halv åtta kom Lina, Källe, Martina o Tesa. Inledde kvällen med lite drinkar och mat. Alla var hur taggade som helst!! Satt o tjatade lite, körde lite singstar, shakade lite, shottade lite... A, det var riktigt lyckat! :) Taxi in till Harrys. Väl inne på Harrys sen var det kanoners! Bra musik så vi shakade som aldrig förr! :P Träffade på Kalle, Louice o Micke med! Kalle lika full, som vanligt! :P När det började bli stängningsdags så tog jag och Lina oss vidare till McDonald's för lite food. O sen taxi hem. Fint är det! Hur som haver så var det en riktigt lyckad kväll!

Somnade inte direkt när jag kom hem utan somnade inte förrän runt fyra... O kl sex idag på morgonen så ringde arbetsledaren från jobbet och var tvungen att gå hem så det var bara att åka ner o jobba... SJUUUUUKT heavy var det kan jag säga... Dels för att jag bara sovit typ två timmar men framför allt för att jag inte var heeelt nykter kvällen innan... :P Så jag har jobbat 6,30-16. Fast det blev till 17 för när jag skulle gå hem straxt efter fyra så ringde en busschaufför som skulle komma med en buss vid fem... Så det var ju bara till att stanna...

Nu är jag iaf sjuuuuukt trött... Ska kolla klart på Gossip Girl sen vet i fasiken om det inte blir sängen!? Börjar ju jobba kl sex imorrn så... Sen åker vi tidigt, tidigt på tisdagmorgon... Först bil till Landvetter o sen flyg... Brrrr!

Men nu ska jag återgå till Gossip.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback