Torsdag

Hej o hallå.

Har precis kommit hem från Friskis där jag körde ett medelpass för första gången på drygt en månad... Gick hur bra som helst! Kände lite i foten och körde inte riktigt fullt i vissa övningar men annars gick det kanon! Oh, vad jag saknat att gå på pass! :D

Nåt som jag inte har saknat är den jävla magkatarren... Har känt av det i ett par dagar nu men idag har det vart hemskt... Ringde Vårdcentralen och dom tyckte att det räckte med telefontid eftersom jag nyss var där... O då skulle jag få telefontid på tisdag... Tisdag... O idag är det torsdag... Jag menar... Det är ju inte så att det inte är jobbigt at gå runt och ha ont.. :S Hur som haver så rekommenderade hon några tabletter från Apoteket så jag har vart o köpt dom så får vi la hoppas att det går över för det är verkligen ett helvete o gå runt o ha ont...

Men men.

Inatt, närmare bestämt kl 01,30 ska jag åka ner och öppna för sotarna... Daaah... Det suger.

Snart ledig helg. Ge mig ledig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback