Tisdag

Jag sätter min telefon på ljudlös men vaknar för att den vibrerar... O stänga av den vågar jag inte. För jag vill kunna vakna ifall det skulle vara nåt... Hur i hela fridens namn gör man då om man vill sova!!?? A, jag vet inte! Om det är någon som har tips så tar jag tacksamt emot dom... ;)

Förkylningen hänger i. Skönt att vara hemma idag. Ska ner sen runt två och ha lite möte med mina arbetsledare men det är ju rätt smidigt. :)

Ikväll blir det middag hos mor o far. Mollan drar ju på semester nu i några veckor. Hon och Erik ska åka på roadtrip i Europa. Jag vill meeed... Take me away! :P Ne, så illa är det inte.

Nu ska jag  ta mitt täcke och krypa upp i mitt hörn i soffan och kolla på tv!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback