Tisdag, oh du tisdag.

En dag på jobbet som jag lika gärna skulle kunna stryka ett streck över. Så istället för att bittra och vara negativ över det så lämnar jag denna dag. Det är ändå historia nu! :)

Efter la work åkte jag upp till Västersjön och gick ett varv sen slöt Linda o Texas upp så tog vi ett varv till! :) Så en promenix på 6,5 km blev det! Gött!

Så promenad både igår och idag. Det börjar bra... ;) Får se vad det blir imorrn om jag hinner med imorrn! Är egentligen ledig men ska lägga lite schema på morgonen sen blir det en lunch med Sofia och sen A6 med Lina. Jag behöver göra åt lite pengar! :D

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå o ta ett långt bad nu och sen äta lite eller om jag ska äta och sen ta en snabbdusch... Kl nio börjar ju Desperate iaf... O det får jag i vilket fall som helst inte missa! :D

AuF wIeDeRsEhEn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback