Tid, ge mig tid!

Jag har för lite tid...!! Måste hinna med två tusen saker på jobbet innan tisdag... Två tusen minst. Och min tid räcker inte... Igår jobbade jag 14 h och idag 11 h... Imorrn blir det minst 11 h igen... Jag vet inte riktigt hur jag ska reda ut allt... Jag behöver minst ett halvt dygn till, varje dygn!

När man då jobbar så långa pass så blir ju allt annat lite lidande... Man blir trött och sur... O den tiden man får över prioriteras och just nu är det träning och motion som gäller så med andra ord blir ju min lägenhet verkligen lidande...!! Skulle behöva plocka iordning, diska och städa... Men när ska jag hinna??! Visst, nu skulle jag kunna göra det men daaah... Jag orkar inte!

Hur som helst. Snart blir det lite lugnare. Skööönt!

Efter jobbet idag så åkte jag bara hem o bytte kläder så cyklade jag ner till Friskis o körde ett medelpass. Gött! Jag är så igång och det känns ruskigt bra!! :P

Nu ska jag ta o krypa ner i sängen och kolla på tv innan jag somnar! :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback