Sunny Friday

Tandläkarbesöket igår gick hur bra som helst! :D Var så nervös innan att det kändes som att jag nästan skulle spy! Men väl där så gick allt bra och jag fick tom beröm! :P Inga hål med andra ord. LYCKA!!!

Sen jobbade jag lite. Efter jobbet åkte jag en sväng till Linda o Robert som höll på o fixa i den nya lägenheten. Var ju tvungen o kolla hur den såg ut. :) Blir nog jättefint när allt är i sin ordning! Eftersom dom flyttade in igår så var det ju lite rörigt... :P Sen hem o byta om så gick jag, Mollan o Erik ner till Piren och mötte upp Green. Vi firade kungen med en cider. :P En mycket trevlig kväll som avslutades på Tex Mex. Nåt nytt place nere på Juneporten. Muchos gut.

Blev ju inte så många timmars sömn eftersom klockan ringde 05.00 idag... Men pigg o glad åkte man till jobbet och inventerade och fixade. Har haft en rätt bra dag. Alldeles för lite försäljning men så är det ju ibland.

Ikväll blir det vin och mat hos Linda o Robban, tydligen. Men först måste jag sova en stund för just nu är jag så trött så att om någon skulle blåsa på mig skulle jag nog börja gråta... Så nu får det bli en liten tupplur.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback