Söndag

Det var liiiite kämpigt att gå upp i morse kan jag erkänna... Var vaken alldeles för länge men kunde inte somna... Typiskt...! Hur som haver. Var helt speedad hela morgonen tack vare för lite sömn och framåt två-tre nån gång var det som att nån slog ner mig... Hahaha... Blev helt sjukt seg! Och nu känns det som att jag skulle kunna somna när som...! Men nä, lite till får jag nog hålla mig vaken!

Måndag imorrn. Blir en redan planerad lång dag... 6-17. Men så är det ibland.

Jag måste ta mig ur vad det nu är jag glidit in i... Jag MÅSTE komma igång med träningen för jag blir tokig annars! Jag tänker inte låta allt det här gå till spillo... Det är ren idioti. Ne, nu kör vi igen.

Nu är pausen slut i Gossip så har inte tid o sitta här mer.

Haaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback