Söndag, sol och ledig dag!!

Vaknade redan vid halv nio idag.... Segt när man inte somnade så tidigt igår... :P Men hur som haver. Pallrade mig upp och begav mig till jobbet och förberedde lite inför imorrn. Var där i typ två timmar sen tog jag biken och cyklade till Linda o Robert som låg i Munksjöparken och solade! Skulle egentligen åkt till Västersjön hade vi tänkt men ingen av oss tyckte det var så smart o köra bil så det fick bli Munksjöparken! Sjuuuukt gött! Inte ett endaste litet moln! Det är lycka.

Nu ska jag göra mig iordning så ska jag, Linda, mamma, pappa o Robert åka till Grännaberget o äta räkmacka. Fira morsdag. :) Mysigt.

Det är en bra söndag efter en väldigt lyckad lördagskväll måste jag säga..! Lite sliten känner man sig men det är sånt man får ta. ;)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback