Söndag

Gick bra att jobba igår. Var väldigt lugnt! Trots det kom jag inte därifrån förrän klockan var närmre fem o jag skulle slutat fyra... Men men... Skyndade mig hem och bytte kläder så tog jag och pappa en promenix runt Munkan. Gick nog på rekordtid. Så snabbt har jag inte gått innan! :P Hem och duscha och sen cyklade vi till Linda o Robert. Fick sjukt god mat o sen spelade vi spel. Hur roligt som helst! Hahaha.

Söndag idag och jag ska ta tag i dagen och åka upp till Västersjön för en liten promenad tänkte jag. Funderar på om jag ska till Friskis och träna ikväll!? Ska se om jag får med mig nån... ;) Alltid lättare då! :P

Men... Nu blir det en sväng till Västersjön. Sen måste jag åka och handla mat idag med. Kylen gapar tom...

B y e b y e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback