SOL! :D

En måndag som började bra, blev sämre men som sen vände och blev rätt bra ändå. :)

Jobbade mellan 6-17,30 typ... Sen tog jag en promenad runt Munkan med Sofia. Lite halvseg i benen efter mina motionsrundor igår. Hahah. Nu lät det antingen som att jag elittränar eller som att jag är sjuuuukt otränad... Haha. Det är ju inte elitträning iaf... :P Hur som haver. Jag är igång med motionen igen och det känns riktigt bra! :D

Sjukt vilket fint väder det är nu. Nästan straffbart att sitta inne. Men jag har ju ändå vart ute en sväng iofs... ;)

Imorrn är jag ledig och det känns nästan ännu bättre! Kommer bli en tuff vecka med långa dagar denna veckan... Så skönt med en ledig dag innan. En dag för att vässa sågen, så att säga. Haha.

Men nu blir det smoothie och soffan!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback