Onsdag! :D

Hade tänkt att vara på jobbet kl 7 idag. Senast... För att få lite gjort. Och jaa, jag vet. Jag är egentligen ledig idag men skulle lägga lite schema var tanken... Men när alarmet ringde stängde jag av det och sov en stund till... :P Men när jag väl kom ner till jobbet fick jag faktiskt en hel del gjort idag! :D Gött!

Blev en lunch på Vasas med Sofia. Kul o träffa henne! Två timmar gick hur fort som helst! Nu är jag hemma en sväng o ska snart åka o möta Lina på A6. Göra åt money money. :P Ne, vi får väl se. Jag behöver lite byxor och stuff! :)

Micke fixade Spotify till mig igår. Och JAA... JAG VET! Jag är efter med det! Men helt sanslöst vad underbart det är! Jag är i någon form av himmel! :)

Men nu ska jag åka.

På återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback