Måndag

Måndag igen och förra veckan är nu historia. Helgen i Emmaboda var kanon! Åkte ju som sagt nästan direkt efter jobbet. Kom fram runt sju eller nåt... Det var en galen bilresa dit! Henke, Robert och Danne i baksätet... My god! Väl framme och hemmastadda så satte Erik igång grillen. Ciderna öppnades en efter en och maten var goood! :D Satt och tjatade och hade en riktigt trevlig kväll!

Att sova på luftmadrass är VERKLIGEN ingen hit... Har glömt hur jävla illa man sover på luftmadrass... Hahah... Upp tidigt på lördagen... När man är typ 15 pers som sover i samma hus så är det inte så lätt att sova särskilt länge... :P Killarna tog bilen in till "strippen" och vi tjejer satt kvar och åt frukost i lugn och ro och begav oss sen in till Emmaboda. Tog en fika på Emma. Emmabodas enda café... Haha... Urmysigt iaf! Skulle ju egentligen kollat in bilarna vi med men det blev inte så! Åkte tillbaka till Eriks hus efter en stund. Satt i solen och tog det lite lugnt! Sen när grabsen var tillbaka grillade vi korv och sen chillade vi en stund innan vi åkte hem igen. Stannade på en mack på vägen hem och köpte Mamma Mia-skivan... Robert hade inga bra skivor i bilen! :P Så satt vi alla fem och skrålade ihop med Meryl Streep och Pierce Brosnan... Hahah....

Väl hemma somnade jag som en stock och missade Eurovision! Vaknade igår men sjukt ont i halsen... Again... Tröttsamt nu... Har blivit dunderförkyld och har ont i halsen så imorrn ska jag vara hemma från jobbet... Bara åka ner för ett möte vid tre... Har gjort rätt många timmar idag... 06-21... Det känns kan jag lova... Men nu ska jag nog gå o lägga mig och hoppas på att det känns bättre imorrn... :)

Så god natt, my friends! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback