Måndag måndag måndag

Jag gillar när en måndag inte känns som en måndag! Fick mycket gjort på morgonen. Tog en liten rast på förmiddagen och följde med mamma till morfar. Han har ju flyttat till Ekhagens Gästhem. Sista anhalten, kan man säga... Jag har inte träffat honom på ganska länge nu och det blev verkligen som en chock! Han såg inte alls ut som sig själv längre. Han hade blivit jättesmal och såg verkligen sjuk ut. Tydligen var han pigg idag... Då vill jag inte se honom när han inte är pigg... Svårt att hålla tillbaka tårarna och när vi väl gick därifrån sen så kunde jag inte hindra dom... Så jävligt att se. Det har gått så jävla fort. Från att ha mått bra och vart frisk till att gå till det stadie som han nu är i, på typ en och en halv månad... Jävla cancer!

Tog en promenad med Molla efter jobbet. Skönt att komma ut lite, få lite luft, lite motion och gå o tjöta lite med Mollan.

Nu ska jag nog gå o lägga mig. Det tar på krafterna att börja kl 6...

Såå... God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback