Lovely sunny Saturday!

Har haft en bra dag! Vaknade rätt tidigt, kollade på mitt favoritprogram "Biggest Loser". Sen gick jag upp, gjorde iordning lite frukost och satte mig på balkongen och åt. Ljuvligt. Hämtade upp Linda o pappsen vid halv elva, så var det torget. Sen lämnade vi av pappa och hämtade Erik. En sväng till IKEA och systemet sen till kära donken och köpa mat o så upp till solen och Västersjön. Satt där uppe och njöt en stund.

O nu ska jag göra mig iordning lite o så blir det grillning och lite cider ikväll. Ser fram emot det! :D Att klockan kommer ringa runt 05,00 imorrn är något jag mest bortser ifrån... Livet består faktisk inte bara av jobb...! :D

Ha en trevlig kväll i detta UNDERBARA väder!

BYE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback