Lördag

Det är lördag! Jag är ledig! :D Har pratat med Jessi på jobbet och allt är under kontroll och inga problem än så länge så nu när jag gjort det så kan jag verkligen vara ledig! För nu har jag gjort mitt för idag... :P

Har vart hos mamma o pappa och ätit frukost nu. En sån frukost man får där äter man ju inte hemma riktigt... Mmmm, gott var det!

Idag känns mycket saker mycket bättre. Skönt! Jag hatar o gå runt o va negativ, irriterad, ledsen och arg... (Vem gör inte det!?) Jag har ju telefontid med en läkare från Vårdcentralen på måndag så får jag väl se vad han säger om min magkatarr så är förhoppningsvis det problemet ur världen snart också! :D

Nu ska jag göra mig iordning. Funderar på om jag ska ta och använda mina nya byxor idag kanske? :) Det blir stan en sväng med mamma, pappa o Linda och sen måste jag hem och städa iordning lite innan jag ska laga mat och vänta på att the girls kommer. Jag är taggad för en rolig kväll! :D

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback