Likgiltig

Har egentligen inte mycket att säga idag heller. Trött, trött, trött. Planerade att jag skulle ta lite sovmorgon idag och börja runt nio istället för åtta. Men vaknade vid sex och hade ont i hela jäkla kroppen. Så jag tog en dusch och gick och la mig en stund igen sen. Vaknade dock av alarmet som jag glömt ställa om så jag började vid åtta anyway. Mycket att göra idag så var helt slut när jag väl kom hem vid fem...

Har vart hos mamma o pappa och sett senaste Wallanderfilmen. RIktigt bra var den! :)

Nu ska jag kolla på Grey's som jag missade igår.... Var ju inte en chans att jag skulle kunna se det igår... Somnade innan det ens började.... Daaah...

O sen ska jag sova...!!! För att inte ha så mycket att säga så blev det visst lite ändå. :)

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback