Klar!

Jag och Louie konstaterade att det har vart en bra måndag idag! :D Inget direkt som gått fel! Underbart! :D

Efter jobbet var jag och Lina o växlade lite pengar till estniska. O sen hem och packa. Har packat och hållt på i över två timmar... Att det ska ta sån tid! Jag är skitdålig på att packa! Ringde Lina i halvpanik och konstaterade att jag inte kunde följa med för jag har inga kläder!! Man kan ju inte dra på sig vad som helst... "Business casual" heter det visst... Hmpf. Men efter två miljoner olika kombinationer fick jag till slut ihop tre outfits iaf... :P Bra där!

Nu ska jag ta o krypa ner i sängen... Ska hämta Lina o Alex 03:45 imorrn... Ooooh. It's early...! Men det ska bli kul o åka och skönt att komma iväg om än bara för tre dar! :D

Vi hörs mot slutet på veckan! :D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback