Hemma

Så var man hemma igen! Dom här tre dagarna har gått sjuuukt fort!! Hämtade ju upp Lina o Alex 03,45 i tisdags... Åkte till Landvetter. Första flyget gick 07,20 till Köpenhamn o sen fick vi vänta typ 1,5 h där o sen flög vi till Tallin. Så lite segt var det på ditresan med byten hit o dit... Väl framme sen så var det lite människor som pratade o vi lyssnade. Första kvällen var "free night" så då var vi hos vår konsult, i hans och en annan konsults rum, tillsammans med de restaurangcheferna som dom jobbar med. Där det bjöds på drinkar o grejer o senare sen så var vi på nån karaokebar och drack lite cider! När man började känna av att man vart vaken i nästan 24 timmar så pallrade vi oss hemåt!

Blev väl kanske 5-6 timmars sömn... O jag som är van vid 10!! Hahaha. Iaf igår hela dagen så var det typ föreläsningar. O sen på kvällen var det middag och sen fest. Totalt var det runt 350 personer från Sverige, Danmark, Norge och Finland så det var ju en hel del folk! :D Sjukt va snyggt det är med killar i kostym!! Hahaha... Killar i kostym med lite makt... ;)

Blev inte så mycket sömn natten tills idag heller (men jag menar... Sova kan man ju göra när man blir gammal!?). Lite föreläsning på förmiddage sen lunch på McD och sen gick flyget vid halv tre typ. Ett sånt miniplan... Men asgött för man fick sitta själv så det var gött! :P

Har vart tre roliga dagar och skönt att komma bort lite! Dock är jag sjuuukligt trött nu efter en vecka med dålig sömn i och med att det var dåligt med sömn den natten innan vi åkte med... Men men.

Imorrn är det jobb o sen är det Emmaboda som gäller! :D Ska bli nice värre! Allt på samma gång denna veckan...!

Hur som helst så ska jag gå o lägga mig nu!!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback