Good night!

Det var en trevlig kväll hos Linda o Robert. Robban hade fixat revben med en sjukt god vitlökssås!! Hur gott som helst! Och när det bjuds på en kall jordgubb/lime 4,5% är man ju inte den som är den... Hahaha... Trevligt iaf och dom har verkligen fått fint i ordning! Sovrummet är verkligen skitsnyggt!!!

Imorrn är jag ju då ledig och det känns sjukt gött! Får se vad som blir av dagen... Linda ville att jag skulle följa med henne till IKEA så det blir det väl kanske... Sen ska jag tydligen med till Johanna o Thomas på kvällen och grilla... Trevligt värre! :D 

Nu ska jag göra mig redo för sängen. Är riktigt trött nu. Blev aldrig nån tupplur innan. Fastnade framför youtube och massa mäktiga kärleks-power-ballader... Hahaha..

Men nu är det god natt för min del!

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback