Ångest.

Har haft en riktigt trevlig kväll hemma hos Johanna & Thomas. Grillade kyckling och det smakar ju aldrig fel! :) Galet dock att man knappt tål nån alkohol när man dricker så sällan! :P

Har lite lätt ångest för att jobba imorrn, jag måste erkänna det. Det är sällan jag har ångest för att jobba. Jag menar... Jag trivs ändå. Men eftersom jag är ledig i princip alla söndagar (oftast bara söndagar) så blir det lite "min" dag i veckan... Den dagen i veckan som jag verkligen gör vad jag känner för. Vill jag ligga i soffan hela dagen och kolla på Sex and the city-boxen så gör jag det. Det blir liksom lite min dag för att ladda upp inför kommande vecka.

O nu imorrn då så ska jag jobba mellan 6-16. Well well. Jag vet ju att det blir bättre bara jag kommer dit... :) Hur som haver så ska jag krypa ner i sängen nu. Tänkte bara låta lite alkohol gå ur kroppen så blir det bättre imorrn... :P

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback