A day off

Idag har jag och mamsen vart i Ullared. Mycket trevligt. Mysigt med en liten utflykt. Så, jaa. Lite pengar brände man ju. Och jag har en mamma som är knäpp. Alla som känner min mamma lite närmre har vart med om hennes sk psyk-bryt aka skrattanfall... Detta skedde idag. En kjol som var ett linne och jag vet inte vad. Folk runt omkring bara kollade på oss där vi stod. Mamma med sitt sk anfall och jag som skrattar så tårarna rinner. Dom måste trott att vi var dumma i huvudet. Haha. Hur som helst så hittade jag bla nya handdukar till badrummet och en ny köksmatta. Goodie. :D

Jag orkar inte lyssna på all skit. Men det är så otroligt tröttsamt så det finns inte! Så är det bara. Skönt iaf att jag har personer som jag kan (och får) ventilera mig med (för/hos...)...!

Onsdag imorrn och back to work. Jag håller tummarna för en bra onsdag. Det blir vad man gör det till???

Nu har jag tagit en promenix runt Munkis. Gick riktigt smidigt. Gött. Jag är inne i ett bra flyt än så länge. Underbart skönt. Så nu blir det en dusch och sen fixa lite mat inför morgondagen och sen lovely Desperate Housewives.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback